Klachtenprocedure

Wij zijn geïnteresseerd in uw mening. Ook als u een klacht of reactie heeft, willen we dat graag weten. Een klacht of reactie is immers een kans om onze kwaliteit te verbeteren zodat dit in de toekomst kan worden voorkomen.

Stuim is een Arbozorg en coachbedrijf die professionals detacheert op het gebied van de Arbodienstverlening met als doel maximale energie voor mens en de organisatie.
Stuim werkt alleen met geregistreerde professionals die werken met hun eigen branche specifieke klachtenprocedure.

Indien u uw persoonlijke gegevens invult in de bijlage, ontvangt u een bevestiging van de ontvangst van uw klacht. In sommige gevallen ontvangt u een schriftelijke reactie van de klachtbehandelaar op uw klacht, in andere gevallen zal een gesprek beter passen. Indien een gesprek heeft plaatsgevonden, krijgt u indien gewenst daarna een schriftelijke reactie.

Stuim beoordeelt in eerste instantie of de klacht valt binnen de 2 categorieën:

1) niet medische/ buiten de professionaliteit verantwoordelijkheid
2) medisch/binnen de professionaliteit verantwoordelijkheid

Hierna wordt bekeken bij wie u het beste terecht kunt met de afhandeling van de reactie c.q. klacht. U kunt onze klachtenprocedure opvragen door een schriftelijk verzoek te doen naar ons adres:
Grebbeberglaan 15 (3.07A)
3527 VX Utrecht

Deskundigenoordeel
Indien u het niet eens bent met een door ons gegeven advies over arbeids(on)geschiktheid, maar ook indien u de re-integratie inspanningen van de werknemer of werkgever wilt laten toetsen of een oordeel wilt over passend werk binnen het bedrijf kunt u een deskundigenoordeel aanvragen bij het UWV (second opinion).

""
1
Naam
Adres
Woonplaats
Telefoon
Omschrijving klacht of reactie
0 /
Previous
Next